چهارشنبه ۱۶ آبان
خواهش شعری از مراد علی پیرگزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۱۹ شماره ثبت ۶۰۰۷۳
بازدید : ۷۸۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مراد علی پیرگزی
آخرین اشعار ناب مراد علی پیرگزی
|
خواهشی دارم اگر میشود از دل نروی
وچنانچه بروی بی من و این دل نروی
بی تو مشتِ گِلی از من بخدا می ماند
با تو افتاده سر و کارِ من و دل نروی
آن اناری که تو از شاخه به شادی چیدی
دانه هشدار نبینی مگر از دل نروی
خنده دارست گُلی راهروی پیشه کند
در گلستان شو و اندیشه کن از دل نروی
تنگ افتاده دلم پای تو شاید نشود
پا به پای من و دل شو که از ین دل نروی
|
|
نقدها و نظرات
|
مراد علی پیرگزی ۹ ساعت پیش درود بانوی بزرگوار سپاس از دیدگاه سنجیده شما بیگمان بر بسیاری از سروده های من که در سبک خراسانی است نمی توان نام غزل نهاد در چرایی ان باید بگم قافیه ها بیشتر به زبان عربی تغزل دارند که من از آوردنشان در روش خراسانی پرهیز دارم جای گزینه ای به نام سرود کم میباشد نا گزیر از گزینش غزل میشوم باز هم سپاس از دسترنجتان سود جستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیباوبااحساس بود
درددلی شاعرانه ودلنشین وبازبانی بسیارلطیف
امابه عنوان یه غزل مشکلاتی هم داشت
شعرتون وباید یه دستی به سروروش بکشین
ازجمل اینکه شعرتون قافیه نداره فقط ردیف داره
ردیفش ازدل نروی
اما کوقافیه اش؟
کلمات قافیه درپایان شعرمی ایند و درچندحرف مشترکند
مثل ماهر وشاعر
عسل ومثل
باغ وداغ
موفق باشید و ببخشید جسارتم رو بزرگوار