-1
بوی تو می آید
تمام تار و پود شهر آغوشم
ز تو مست است
************
2-تو
چشم و چراغ فصل پاییز منی
از مهر تو
واژه های من نارنجی ست
*******************
3-تمام خانه های شهر تن پوشم
برای شعر آغوش تو دلتنگند
*************
4-برایت گل نمی گیرم
که می خواهم
در این مرداد آغوشم
میان دامن گلدار تن پوشم
شکوفا گردی ای نجوای خاموشم
************
5-
به آغوشم چکیدی
آتش دلتنگی ام
ناگه گلستان شد
***********
6-
دو چشمت را گشودی تو
جهان روشن شد از مهرت
***************
7-
نگو روز است
وقتی
بی مهر چشمانت
هوای شهر تاریک است
************
8-
امتحان کردم به یادت صد تمشک
طعم لبهای تو چیز دیگر است
بانیارانِ کرمانشاه 20 مرداد 96
**************
9-
نوای پچ پچ یاد تو در شبهای تنهایی
طلوع دلنشین شعر و آوازم
*********************
10-
انارستان لبهایت
بهار واژه های عشق
*************
11-
شانه ات قافیه ی آرامش است
شعر آغوش مرا بر هم نریز
مهناز نصیرپور