جمعه ۲۵ آبان
کوهنورد شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۴۳ شماره ثبت ۵۹۵۴
بازدید : ۸۵۴ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
چقدر غمگینی
به چه می اندیشی
در چه فکری هستی
زچه در تشویشی
اینقدر غصه مخور
از گذشت روزگار
اینقدر خیره مشو
به نخ و دود سیگار
صبح زود پاشو بیا
تا بریم بسوی کوه
بکَنیم ریشه ی غم
تو مصاف روبرو
پا رو سنگ ها بذاریم
تا بشن پای زمُخت
نعره در کوه بکشیم
تا بشیم صدا کُلفت
بسازیم اراده رو
با تموم دل و جون
غم ها رو بترسونیم
که نیان سراغمون
صبح زود پاشو بیا
تا بریم بسوی کوه
بکنیم ریشه ی غم
تو مصاف روبرو
روی نوک قله ها
می خوریم خر ما و شیر
می گیریم نسل غم و
میکشیم سرش و به زیر
میریم محکم و قوی
فارغ از غصه و درد
میکُشیم نسل غم و
تا بشیم یه کوهنورد
صبح زود پاشو بیا
تا بریم بسوی کوه
بکنیم ریشه ی غم
تو مصاف روبرو
|