جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1-
I write you
to blossom
all the words
of the world
می خواهم تو را بنویسم
تا گل دهند
تمام واژگان دنیا
2
The october of love
Pomegranate of my poem
will ripen
in season of your arms
اکتبر عشق!
انار شعرم
خواهد رسید
در فصل بازوانت
3-
I
watch"
beat of my love
with your "watch
تماشا می کنم
ضربان عشقم را
با ساعت تو
4-
Listen to my eyes
they
sing my love song
louder than voice
به چشمانم گوش کن
آنها آهنگ عشق را
بلندتر از صدایم
می خوانند
5-
Love is eternal
in season of
your prescence
عشق ابدی ست
در فصل ماندنت
6-
I sing you with my heart
you beat in my verses
تو را با قلبم می خوانم
می تپی در اشعارم
7-
You are rhyme of moon
Fill pond of my poem
all the time
تو قافیه ی ماهی
برکه ی شعرم را
همیشه
لبریز کن
8-
Love
beats
in rhyme of your arms
forever
عشق در قافیه ی آغوشت
می تپد
تا همیشه
مهناز نصیرپور
پاییزتان فرخنده لبهایتان پرخنده مهر نگاهتان تابنده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.