شبی،رقــص امــواج وتنها زنــے
ڪــه دلتنگی اش را بــه دریــازده
زنــے ڪــز زمــیــن وزمــان خــســتــه اســتــ
درآغــوش غــم بــے صــداپــازده
بــســاط غــزل واژه ها روبــراه
ولــے حــس گــفــتــن دراومــرده اســتــ
زن وڪــهنــه دردی ڪــه درمان نشد
ڪــنــارقــلــم تــلــخ وافــســرده اســتــ
نــســیــمــے ڪــه گــاهے ســرڪ مــے ڪــشــد
نــوازشــگــرے می شود ،مــهربــانــ
ولی یــادت اے آشــنــاشــعــلــه اے
بــه جــانــش زنــد مــثــل آتــشــفــشــانــ
درایــن غــربــت نــحــس بــے انــتــها
چــه مــیــشــدڪــه جــاے تــو خــالــے نــبــود
سفر رنگ زیباتری مــے گــرفــتــ
وعــشــق تو خواب وخیالی نــبــود!
مــے گــذارم ســربــه روے شــانــه ے تــنــهایــے امــ
مــن ڪــه عــمــرے همــدم وهمــخــانــه ے تــنــهایــے ام
هرچــه دم زدایــن قــلــم ازعــشــق تــو ســودے نــداشــت
هر نــفــس پــرتــر شــده پــیــمــانــه ے تــنــهایــے امــ!
زیبای زیبا و ناب سرودید
برمی گردم دوباره