جمعه ۲ آذر
زیر سایه ابری مشهد شعری از علی ربیعی
از دفتر از کوچه ها تا سفر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۵۸۸۹۷
بازدید : ۴۳۵ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی ربیعی
|
زنده باد اردیبهشت
شکوفه گیلاس
عطر نارنج
بوی تمسک تمشک
در پر و بال سنجاقکها
پرواز عقاب
استواری کوه
هوای آزاد
در آسمان سرزمینم
آنجا که خیال تو جاری ست
لمس خوش دستانت
هنگامیکه بر لبانم می لغزید
زنده باد شعله خورشید
هنگامیکه می درخشید
شورش ابر
هنگامیکه می بارید
ترانه آرام رود
هنگامیکه جاری ست
برتشنه گی زمین
گونه های شرمگین تو
هنگامیکه لبخند می زنی
ومن در همه حال
چهارده ساله ام
آنروز پیراهن گلدارت
پراز عطر اقاقیا بود
یادت هست
شهر عاشقانه ای داشتیم
خیابان دانشگاه
حوض کوهسنگی
با ماهیان شب عیدش
چقدر ایستادیم
چقدر خندیدیم
چه ارتفاعی داشت زندگی؟!
هیچ گاه چشمانت را
زیر سایه ابری مشهد
فراموش نکردم
آن چشمان معصوم
که بی گناه در شط شماتت دنیا گم شد
ماهشهراردیبهشت 1375 علی ربیعی (ع-بهار)
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه بزرگوانه شما | |
|
سپاس از نگاه بزرگوانه شما | |
|
سپاس از نگاه بزرگوانه شما | |
|
سپاس از نگاه بزرگوانه شما | |
|
سپاس از نگاه بزرگوانه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست