پنجشنبه ۸ آذر
**آوازپرقو** شعری از محمدکریمی (پویا)
از دفتر ترنم زندگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۵۸۸۴۷
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر محمدکریمی (پویا)
آخرین اشعار ناب محمدکریمی (پویا)
|
غروربادرا می شکند
به زیربال های مستینش
زیرپایش،تابلوی ست
زفرش دشت وگل های مُشکینش
ابر،باران می شودهردم
به نغمه های چنگ غمگینش
برکه آغوش بازکندزصبح
زعطرنگارسیمینش
دشت به وجددرآیدآنگاه
بخرامدبه غمزه ی نازوعشوینش
خواب،اسیرثانیه هست
تادمی بنوازدبرچشمان مِیسونش
حزن باران،فصلی ست
زخلوت ماه وپریسونش
پی نوشت:
شادزیستن،حق هرغمسونس
دلتان
شادشاد
##محمد_کریمی(پویا)
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبانوسرو خواهرمهربان خوش آمدید مقدمتان گلباران | |
|
درود استادپرمهرم بسیارسپاسگزارم ازنگاه شاعرانه ی شما به نوشته ی ناچیزاین حقیر دلتان شادشاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.