( یوسف زهرا س )
.
ای حجتِ حق نورِ خدا زاده یِ طاها
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
سربازِ تو باشد همه ایران گلِ نرگس
ای عاشقِ تو بیشه یِ شیران گلِ نرگس
خاموش کن این آتشِ سوزان گلِ نرگس
.
تو تاجِ سری ملتِ ما را گلِ مولا
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
از عشقِ تو افتاده شرر بر دلِ عاشق
دریایِ کرم رحمتِ حق تحفه یِ خالق
ای منجیِ عالم شه ِ والایِ خلایق
.
بر آمدنت اُمتِ ما گشته مُحیّا
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
آرام نگردد دلِ ما جز به حضورت
هر جمعه دلم منتظرِ تابشِ نورت
عالم شده آماده یِ هنگامِ ظهورت
.
ای ماهِ درخشانِ ولایت گلِ حَمرا
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
فریاد که دنیا شده جولانگهِ کرکس
آواز نخواند به سحر قمریِ بی کس
کعبه حرم اَمنِ الهی شده محبس
.
با آمدنت شاد نما اُمّت ما را
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
خارج بِنما تیغِ علی را زِ نیامش
دشمن شده مغرور سزایش بِرسانش
وان آلِ سعودی سرِ جایش بِنشانش
.
چون حیدرِ کرار بِزَن بر صفِ اَعدا
سلطان ِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
از فتنه یِ داعش چه بگویم حَرَجی شد
چشمم به افق دوخته شاید فرجی شد
آقا بنِگر اکبر ثانی حُججی شد
.
محسن شده بی سر به مثالِ گلِ لیلا
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
دیدم که به هنگامِ اسارت یلِ ایران
تنها به نگاهی زده آتش صفِ دونان
سراز بدنش گشته جدا چون شهِ خوبان
.
چشمانِ جهان دید عیان کرب و بلا را
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
هر انجمنی قصه یِ ایثار سُرودم
سرخوش شده بودم به دفاعی که نمودم
او رفت و ندادند مرا اِذنِ ورودم
.
هیهات رسَد دامنِ او دستِ من آیا؟
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
چشمانِ(حبیبت)شده ازغصه چو باران
دائم به مَسا مدحِ تو بنوشته فراوان
امشب صله خواهد زِ تو ای مظهرِ ایمان
.
یابن الحسن ای کانِ کرم وارثِ حُسنا
سلطانِ وفا بابِ رجا یوسفِ زهرا
.
.......حبیب رضائی رازلیقی
.
قالب : ترجیع بند (با اندکی تغییر )
وزن: مستفعل مستفعل مستفعل مستف
بحر: هزج مثمن اخرب مکوف محذوف