يکشنبه ۲۷ آبان
وارونگی خیال شعری از امید خواجوی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۴۷ شماره ثبت ۵۸۳۵۱
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب امید خواجوی
|
از تو بعید بود این محفل انس بی قرار
من به خودم رسیده ام در پی بی قراری ام
تو از گذشته آمدی که بیقرار گشته ای؟
شک نکن از مسیر تو گذشته می رود زِ یاد
دل به کدام حُسن تو خوش بکنم که میشود
تمام بودنم شده تمام بودنت شدن
سنگ به شیشه ام نزن که من تَرک نمی خورم
جام بلور کرده است به تن، همه نگاه من
دیده که از رخت نهان نمیشود نگاه داشت
من به چه دیده ام تو را که دیده ام ندیده است!
با دل خویش دیده ام ندیده های پیش را
من به خودم رسیده ام او به کجا رسیده است؟!
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه شما بزرگ مرد | |
|
سپاس از نگاه زیباتون بانو | |
|
درود سیدجان | |
|
جناب مهرابی عزیز لطفتان مستدام | |
|
نگاه شما زیباست بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است