يکشنبه ۲۷ آبان
Unknown شعری از امید خواجوی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۵۹۰۳۱
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب امید خواجوی
|
یک فکر که خواهان عبور هیجان است
یک تن که هوس رانده افکار زمان است
یک من که سراپا پُرم از پوچی و تردید
شاید که تهی دستی مغز و شریان است
ای وای از این کوچه ی تاریک خیالات
این جمجمه ی شکسته ی خواب و خیال است
آن خط لب و گونه پر نقش و نگارت
این پیچش یک مو در آیینه جام است
آن گرمی آغوش پر از تاب وتوانت
عاشق نشدی تا که بفهمی هیجان است
مست کردی که نفهمی چه به روزم آمد !
ولی انگار که مستی غم یک پایان است
خشت اول،دست معمار دلم لرزید باز
همچو یک آهوی نازای زیر باران است
شاید این شعر که خواندی پر از ابهام است
ولی افسوس که حرفهای دلم در آن است
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و نگاه پر از مهرتان 🌹🌹 | |
|
بانو نیلوفر عزیز لطفتان مستدام 🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.