جمعه ۲ آذر
واژه های کال شعری از هما تیمورنژاد
از دفتر غزلمرگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۵ شماره ثبت ۵۸۱۸۹
بازدید : ۶۲۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب هما تیمورنژاد
|
((واژه های کال))
کنارت سخت باریدم تو میراث خزان بودی
درون ابر باران زای چشمم بی گمان بودی
به پایت اشک هایم را فدا کردم نفهمیدی
گلویم را فشردی و درونش استخوان بودی
تو را بیمارگونه میپرستیدم خدای من
گدای عشق تو بودم برایم آب و نان بودی
گرفتی خنده هایت را غزل آرام می میرد
دو چشمم بستر شک شد،یقین دیگران بودی
غرورت کار دستم داد و اشکم را روان کردی
تو خود پایه گذار دولت اشکانیان بودی
درونم واژه هایی کال می چیندغزل امشب
تو اما شعر تلخی با ردیف این و آن و بودی
#هماتیمورنژاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست