جمعه ۲ آذر
سهم یه مرد ... شعری از حسین پاسلار(چنگ غم)
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۵۵ شماره ثبت ۵۷۷۹۱
بازدید : ۵۸۸ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر حسین پاسلار(چنگ غم)
آخرین اشعار ناب حسین پاسلار(چنگ غم)
|
دوباره چشای خیسم تو رو یاد من میاره
سهم من واسه همیشه این چشای بی قراره
رفتی و حک شده رو دل اون نگاه مهربونت
کاشکی اینو گفته بودم جون من بسته جونت
حالا من موندمو چشمای همیشه خیس بارون
دلی که اسیر عشقت شده مهمون یه زندون
رفتیو یه عمره با دل مهمون درد عمیقیم
دیگه واسه ی همیشه من و تنهایی رفیقیم
حالا عمریه که بی تو دل من اسیر درده
جای خالی تو میگه تنهایی سهم یه مرده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر سید بزرگوار شعر ناب ارادتمندم قربان پایدار باشی | |
|
درودها | |
|
درود استاد ارجمند | |
|
مرسی بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.