جمعه ۲ آذر
دست من را بگیر و جانم را شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر معمولی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۲۶ شماره ثبت ۵۷۷۷۵
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
دست من را بگیر و جانم را
راه اکسیژن دهانم را
بی تو یک حالت دگر طی شد
دادم از دست ،پشت بانم را
قطعه ای از بهشت بودی تو
قرص تر کرده ای گمانم را
جای خالیت در مجاور قلب
سوخت تا مغز استخوانم را
|
نقدها و نظرات
|
🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 خوش آمدید 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 | |
|
🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 خوش آمدید 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 🌹🌼🌺🌻🌷🌸💐🌼🌺🌻🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.