يکشنبه ۴ آذر
ازدحام شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ۰۸:۱۳ شماره ثبت ۵۷۶۴۰
بازدید : ۴۱۰۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
◻
من هم
...در هاله بودم، پذیرای ازدحام
باید نیشتر زد
دو عفّت مجسّم همدست اند !
ـ گلگونهٔ زیبای لطیفِ شرم
و
برق هوس...
در
دلی پارسا !
مثل معبدی در بسته
یا تنهایی شاعری...
ـ لبریزِ شعر
کجا میروند با اختناق و اسارت ؟
همتای قاصدکی در دامن بیخبری
ـ پنهان شدم
در درددل های خودم
افسار یک کلمه هم به چنگم نمی آید
ویترین هر نگاهی ، مسحور اشکم نمیشود
چشمان بی وفا، آشوبگرند
...غریبه اندـ از لرزش بی تابِ ـ خمارِ عشق
▪▫▪▫▪▫
✍ ح . رزاس
▫ازدحام▫۹۶/۴/۱۸
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی سپاسگزارم مهربان ارجمندم | |
|
سپاسگزارم از مهر حضورتان سربلند و بهروز باشید | |
|
درود مهربان دوست احترام مرا بپذیرید ارجمند مهرت بر جانم | |
|
سلام و عرض ارادت متشکرم گرامیم | |
|
سلام جناب صفایی از همراهی و مهر حضورتان متشکرم خشنودم از آشنایی با شما | |
|
درود ها گرانقدر م احترام مرا بپذیریدو سپاسگزارم از مهر حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیباست