جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهلا اهورایی
|
دلم تسبیح
دلم گنبد لاجوردی
دلم اغوای تاکستان به لطف اذان
دلم بوی خوش خاک می خواهد ....
دلم یک باغ ذکر
دلم آرامش لطیف صبح نماز
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عشقی
نسیمی
عطر لبخندی
نوای دلکش تار و کمانچه الهی
از مسیری دورتر حتی .....
دلم شعری سراسر عشق می خواهد
دلم دشتی پر از ریحانه و گل یاس می خواهد
دلم شبتاب می خواهد که جانم را بپوشاند
دلم آواز های سر خوش ماورائی می خواهد
دلم تغییر می خواهد
دلم تغییر می خواهد
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس پاینده باشید 🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام سپاس جناب رها موفق باشید و سر بلند 🌻 | |
|
سلام و سپاس فراوان موفق با شید و سر بلند 🌻 | |
|
سلام سپاس عزیزم موفق باشید 🌻 | |
|
سپاس فراوان پاینده باشید 🌻 | |
|
سلام سپاس جناب خوش بین صفت پاینده باشبد 🌻 | |
|
سلام سپاس پاینده باشید 🌻🌻🌻🌻🌻🌻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست