بنام خدا
" کلید پیروزی "
---------------
نماز صبح کلید بزرگ پیروزی است
نماز نور خدا در جهان امروزی است
بیا به وادی عشاق و باز عاشق باش
نماز فلسفه ی ناب عشق اندوزی است
نماز هر دو جهان تو را کند آباد
نماز باعث کسب سلامت و روزی است
نه عارفم نه پیمبر نه عاکف و مرشد
نصیحت من بیچاره محض دلسوزی است
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
نماز صبح کلید بزرگ پیروزی است
.............
.......................................
" رمضان ماه خدا "
------------------
شهرما در شهر او زیبا شده
بار دیگر عاشقی معنا شده
اعترافی کرد خورشید از دلش
روزها با روزه ها زیبا شده
بین اعضای بدن این صحبت است:
دل کویری بوده و دریا شده
مژدگانی خواهد از من نفس من
آن خود گمگشته ات پیدا شده
گرچه لب ها خشک اما جام دل
لب به لب از بارش صهبا شده
هرکه مجنون بوده و مست و پریش
حال،او لیلا تر از لیلا شده
.............
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
علی رفیعی وردنجانی... پریش
۱۳۹۶/۰۳/۰۴
___________________________