سلام و درود جناب خوشرو بزرگوار
جسارتا با احدیثی که آوردید مخالفم مگر انکه منبع مطمئنی را ذکر بفرمایید که دلیل بر صحت آنها باشد .
این گونه که شما فرمودید یعنی نباید به افرادی که زیبا رو نیستند کار نیک واگذار کرد .و افرادی که از نظر جمال ظاهری در چشم کمتر میآیند پس باید به کارهای کم ارزش وا داشته شوند
و یا این که فرمودین حدیثی که میفرماید هدایت نیکو قیافه ....معتدل بودن در روش و زندگی یک چهل و پنجم از نبوت است .
مگر آن زمان حساب کسر هم بوده ؟
خدا وند همه بندگانش را به زیبایی افریده .
هیچ کس نمیتواند بگوید گل رز زیبا است ولی گل مرداب نه .
کما که این در باغ و باغچه میروید او در مرداب
هر دو زیبا هستند و حدیثی بر آنها وارد نیست مگر به عرفان ذات آنها.
باز در نهایت به این میرسیم که خداوند زیباافرین است و زیبایی را دوست دارد نه در جمال بلکه در کمال .
و در نهایت خط ابطال روی تمام آنها کشیده اید .پس اگر اشتباه است نباید ذکر شود تا کسی چون من ساده باور کم سواد وسیله پخش آن نباشم .
و در آخر
درود بر شما و روح بلندتان