به جز بـــــــوی محبت من ندارم
دلی دارم که دارد عشق و مستی
به جز وصف شکر حرفت نگفتم
چرا احساس گرمم را شکستی
************************
بیا شوریدگی حاصل بسازیم
بیا از عشق آب و گل بسازیم
درخت عشق ما قامت بلند است
بیا در شاخه اش منزل بسازیم
*************************
من همچون بلبل هستم پر ندارم
بهار سبزو باغ و بــــــــــر ندارم
مرا عاشق مرا شاعرتو کردی
زخود راندی چـــــنان دفتر ندارم
**********************
نباشی گر دل عاقل ندارم
خیالت هم نشد حاصل ندارم
تو شیرینــی ی گلهای بهاری
چو زنبورم مگر من دل ندارم؟
***********************
بیا ما خانه ای دیگر بسازیم
برایش عاشقی را در بسازیم
درخت عشق بنشانیم درین باغ
زبرگ سبز یک دفتر بسازیم
*************************
بیا ایـــــــن روزگارم خار دارد
زمین خـــــــفته نیش مار داارد
بیا تا بی تــــــــو بودن را نبینم
هر آن کس را که بینی یار دارد
**********************
هنوزم خانه داری خانه داری
تومنزل در دل دیوانه داری
قناری، زرد رنگ باغ عشقم
تو در جان دل من لانه داری
*************************
کوآغوشت ؟ تنم سرد است بانو
دل غم دیـــــــده پردرد است بانو
نمی بینم دگر خطی بخـــــوانم
دوچشمم خانه گرد اسست بانو
************************
بیا مانند گـــل خود را تو وا کن
وجودت را در آغوشم رها کن
بیا بگــــــــــشا در باغ از انارت
لبت را بالب من آشــــــنا کن
چه دوبیتی های نابی
زیبا
زیبا
زیبا
لایک