يکشنبه ۴ آذر
سوناتی برای یک دوست شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۵۵۰۱۸
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
✴✳✴
سلام رفیق
بعضی پرنده ها نازن
بعضی نگاه ها نازن
بعضی صداها و بعضی قهر ها ، نا زَزَزَزَزَ ن
ـ ناز...ها
بی نهایتن... !
مثِ ۱ ، ۲ ، ۳ ....همینطور بشمار ، بشمار
تا تموم اتاق
پُر
از
نازززززز ... بشه
آره رفیق
بعضی رفیق ها هم ... نازن !
مثِ
آهنِ تفتهٔ انتقام
اَصَن ...
انتقام ها .... هم، نازن
خیانت ها
بعضی زهر ها ، بعضی دروغ ها و بعضی شکستن ها، هم نازن
رفیق من
ای دهانهٔ غارِ حرای من !!!
وقتی ...
پرستوی اسفندی بهار... مرده است
ترا ... پنهان پرستیدن!
ـ
ـ
ـ
ن
ا
ز
است
.
* ح .رزاس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.