جمعه ۲ آذر
حزب باد شعری از دنیا حریفی
از دفتر بارانه های دنیا نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۵۴۷۱۰
بازدید : ۴۱۵۸ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
جاده و باد در نبردند برای دیدنت
جاده میگوید بیا باد مخالف میوزد
تو نیایی دیگری از جاده ها میگذرد
اینکه میگوید بیا هم مثل الکل میپرد
حزب بادی و امید است جاده ها ویران شوند
شورِ لبخندت به آخر از لبانت میروند
مستی و تیرت خطا رفت از کنار عاشقت
دیگری را میزنیو او وبالت میشود
دیگری را میپرستی این خیانت میشود
گر خیانت نیست من هم دیگری ای میشوم
می ستاییم از زمین و از زمان خائن تریم
گر برایت راحت است این هم خیانت میشود
از میان رعد و باران دلبری ها میکنی
باد کرده هیزمت تر ، پشت به باران میشوی
جاده را گم کرده ای و یادِ مستان میکنی
باده را کم خورده ای و می پرستان میبری
دست در دستش نهادی و دلت آشفته است
خطبه و عقد و سجل ، رسم است که اینجا خفته است
دیگری را میپرستی این خیانت میشود
من خیانت میکنم به هر چه دیگریتر است
دنیــــــــــا حریفــــــــــی بداهه فروردین ۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بیکران بر شما سال نو بر شما هم مبارک و بی اندازه از لطف همیشگی که به بنده حقیر دارید سپاسگزارم | |
|
درود بر شما و سال نو مبارک عزیزترینم | |
|
ممنونم بانوی عزیز و سال نو مبارک | |
|
درود زهرای عزیزم | |
|
درود بر شما سپاس و سال نو مبارک | |
|
ممنونم از حضور همیشگیتون و سال نو مبارک بانوی محترم | |
|
درودها | |
|
درود عزیزم سال نو مبارک | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر شما و تشکر از لطف شما | |
|
درود بر شما و سپاس | |
|
ای جانم ممنونم عزیزم | |
|
ممنونم از حضورتون | |
|
درود ها | |
|
تشکر از انرژی خوبتون | |
|
ممنونم | |
|
درود بر شما و ممنونم از راهنمایی خوبتون به روی چشم بیشتر تلاش میکنم | |
|
درود بر شما سپاس همچنین بر شما و خانواده محترمتان مبارک به همراه بهترینها برای شما | |
|
درود بر شما مانا باشید به مهر سال نو شما هم مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.