چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مهدي ازوج (هومن )
آخرین اشعار ناب مهدي ازوج (هومن )
|
خواستم رج بزنم عشق تو را گریان شد
اشک تو پاک کنم در غم خود باران شد
خواستم پاک کنم عشق تو را از فکرم
رفت و بر قلب نشست و به شبی ایمان شد
خواستم دل نهم اندر پی عشقت اما
تاکه دلدارشدی خانه ی من ویران شد
خواستم دل بکنم عشق تو را خط بزنم
آفت چشم تو بر دل زد و دل طوفان شد
باغت آباد شد از دل که به دامت افتاد
از قضا این دل من بود که بی سامان شد
چه کنم با تو که از فتنه ی تو داغ دلم
از دل و روح به رخسار زد و عریان شد
بودنت داغ به قلب است و نبودت داغ است
این میان هومن بیچاره که سرگردان شد
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بزرگوار نوروز شما نیز پیروز | |
|
سپاسگزار از شما بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
درود به شما بزرگوار . سپاسگزارم | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
درود به شما بزرگوار . منت نهادید | |
|
سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلتان شاد!
لحظه هاتان بهاری