دوشنبه ۲۸ آبان
روح آهنین شعری از نعیمه سادات موسوی
از دفتر یاس زرد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۰۴ شماره ثبت ۵۳۸۱۹
بازدید : ۴۰۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر نعیمه سادات موسوی
آخرین اشعار ناب نعیمه سادات موسوی
|
وقتی که دست غم به دلم چنگ میزند
شب با نوای سینه هماهنگ میزند
دیگر چه فایده که خیال تو با منست
وقتی کمیت خاطره ها لنگ میزند
هر ثانیه شبیه فشنگی است در سرم
ساعت، زمان، زمین و سرم زنگ می زند
با یاد چشمهات وجودم شکستنی است
وقتی به شیطنت به تنم سنگ میزند
این روح آهنین منست بعد تو عزیز
دارد خراب میشود و زنگ میزند
نعیمه سادات موسوی
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس | |
|
سپاس فراوان | |
|
لطف دارید | |
|
ممنون لطف میکنید | |
|
سلام ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیزم
بسیاربسیارزیباست