آسمانخراش کالاها
در این دلال بازار
برای تناول نان حلال
باید کاری حرام کرد .
می دانی معرکه گیران محله ، دیریست
که به گناه خود اقرار کرده اند ؟
ولی معرکه گیرانی که اکنون می بینی
جعبه ی مارگیری ندارند
چوب دستی هم ندارند .
کاخهای چوبین از کوخها برافراشته گشته اند
و اربابان ، مارهایی هستند که به جای چوب دستی
عصای کوران را دزدیده اند .
هیچکس به فندک دیگری رحم نمی کند .
کذابان ، دودهای شیشه ای را
بخار دهان تعبیر می کنند .
عجب زمانه ی نامردی ست
ریچار . .
طبیعی ترین گفتمان تمدنهاست .
گورها ، دارای مردگان متحرک اند .
کارناوال اجساد در پهنه ی جامعه مدنی
با استخوانهای یکدیگر
ادای گلادیاتورها را در می آورند .
دستان بسته ی پوچ ، در ازدهام صداقت کذب
باز می شوند و آیات وحی را
به عامیانه ترین زبانهای اکابر
تحریف می کنند .
مکه ، مدینه ، کربلا و سوریه ی صوری
آسمانخراشهای کالاهاست
که برای زائران مجازی برپاست .
توضیح واضحات
توضیح واضحات
توضیح واضحات
از احمقانه ترین الفاظ قرن است .
فقط . . .
فقط . . .
به کسی چیزی نگو
در خلوت خودت
چشمان چارلی چاپلین را معنا کن
باقر رمزی باصر
طبیعی ترین گفتمان تمدنهاست .
دروداستادباصرعزیز
بسیارزیبا وتاثیرگذار