درود بر شما..
چقدر نام زیبای شما ،منو یاد معین کرمانشاهی بزرگوار میندازه
عاشقان را بگزارید بنالند همه
مصحت نیست ک این زمزمه خاموش شود
ممنون و سپاسگزارم جناب امیری عزیز..
شاعران همسایه ی ماه اند عینا مثل تو
مشعل سوزنده ی راه اند عینا مثل تو
.
در نسیم موج گیسویی هوایی می شوند
بیدل و بی خانه چون کاه اند عینامثل تو
.
گرچه ارزان نقد نازی نقل رازی میکنند
عشق را ارزان نمی خواهند عینامثل تو
.
درنگاهی بیخبرتاعمق چشمی میروند
باز هــم از درد آگاه اند عینا مثل تو
.
گاه در خودسوزی یک قافیه گُل میکنند
گاه هم پابند یک آه اند عینا مثل تو
.
گاه بابیتی غزل صد قافله دل می برند
بانی یک سینه بنگاه اند عینا مثل تو
.
باطناب زخم در دلوی به عزت میرسند
یوسفی دلبسته بر چاه اند عینا مثل تو
.
در مصاف عاشقی اصلی ترین بازیگرند
در صف شطرنج دل شاهند عینا مثل تو
.
حیف که در حلقه یلدایی گیسوی عمر
مثل دست باد کوتاه اند عینا مثل تو
.
دلخوشم همسایه ی مهتابی چشم توام
شاعران همسایه ی ماه اند عینا مثل تو
دلجو
درود استادبزرگوام
بسیارزیبا بود مثل همیشه