سلام خدمت آقای خوشرو عزیز
لازم میدونم مطلبی رو بگم
من وقتی نقدهای تند نسبت به اون هنرمند تازه وارد دیدم بسیار تعجب کردم ا
ایشون رعایت تضمین نکرده بودن اما بسیار شدیدالعمل برخورد شد حداقل از دید من که یک دخترم اینطور به نظر میرسه
پنجره نقد آقای زارع رو هم دیدم
اما توی متن اون همه به صلح دعوت شده اند
اون خانم هنرمند تشویق شده و ازش بخاطر رعایت نکات تشکر شده
و در آخر هم گلایه آقای زارع دیده میشه
ایشون میگن ظاهراً خیلی ها سرقت ادبی یا تقلید یا هر چیزی انجام میدهند اما بدلیل دوستی ها شاید درنظر گرفته نمیشه و به محض دیدن مشکلی از شخص هنرمند دیگه ای بشدت تاخت صورت میگیره
حرفشون قابل تامله،
حرف شما هم بسیار قابل تامله برادر عزیز
الان اگه اینها مینویسم چون چندی پیش اتفاق ناگواری در این سایت برای بنده رخ و محکوم به «قافیه پردازی» شدم
با گلایه به مدیر و خود اون شخص ، متاسفانه دچار حمله دوستان شدم وکسی به حرفی که زدم توجهی نکرد .
اما بعد از اون رفتار خیلی ها در سایت دیدم و متوجه شدم نقد ها تند و گاهی با عدالتی متوجه تازه وارد ها میشه
روی حرفم با خانم هنرمند تازه وارد هست
ایشون هم همین اتفاق براشون افتاد.
نقد خوبه اگر بجا و با رعایت احترام باشه
وای اگه حرفی زده بشه و باعث خدشه وارد شدن به کسی باشه
پنجره نقد سبز آقای زارع فقط دعوت به صفحه از دید من
و یک گلایه که چرا اشتباهات فقط تازه وارد ها دیده میشود
اینها نظرات شخص منه، شاید کسی تامل کنه
نیت می کنم دو
رکعت
نماز وجدان!
بخوانم
قربتا الی الله،
انسان بمانم.!
سلام براستاد عزیزو بزرگوارم
استاد افراغ اندیشه های ناب وماندگار
احسنت بسیارررررررزیباست
ماراباخودش به آنسوی عالم معنا برد
لذت بردم از چرخش قلمتان مهربان
عمیق وپرمعنا مثل همیشه
باران نفس هایت
می بارد
و من
خواب خوشی را
در آغوشت
تجربه می کنم
سحر هنگام تا صبح؛
تازه از بودنت
طبیعت را
باردار میکنم.
به به این یکی بهترازاون یکی
دست مریزاد
مانا باشی ومکتب افراغ اندیشه ات سبز استادخوبم