جمعه ۲۵ آبان
من یه کودکم شعری از محبوبه شعبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ۲۳:۳۰ شماره ثبت ۵۲۷۱۴
بازدید : ۴۶۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محبوبه شعبانی
|
من یه کودک کوچکم
بازی می کنم با توپکم
ساز می زنم با سوتکم
می پرم بالا می پرم پایین
آخه من یه وروجکم
نگاه نکن که کوچکم
یا بچه و کودکم
مهم اینه بهم میگن
تند و سریع و با هوشم
مثال یه خرگوشم
من باهوشم من باهوشم
از بازی خسته نمیشم
بلز میزنم فراوون
تند و سریع و آسون
بارون می آد تو ناودون
خیس میشه خیابون
دوست دارم بازی رو فراوون
مخصوصا با بچه های همسایه مون
برف بیاد از آسمون
سفید میشه خیابون
درست می کنیم آدم برفی
پشت حیاط خونمون
شاد باشید و مهربون
مثه شاه پری قصه هامون
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و ممنون از لطفتون بر قرار باشید. | |
|
با سلام وعرض ادب امیدوارم همیشه بی بهانه شاد باشید. | |
|
با سلام و عرض تشکر خدمت شما بزرگوار پاینده باشید. | |
|
سلام بزرگوار ممنون از همراهیتون نظر لطف شماست | |
|
ممنون از همراهیتون بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود