يکشنبه ۴ آذر
با تموم زبونا صدات کنم( شب یلدای همگی دوستان مبارک باد ) شعری از سعید مطوری
از دفتر ترانه نوع شعر ترکیب بند
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۲۱ شماره ثبت ۵۲۴۲۴
بازدید : ۷۸۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
نیستی اما دل من کنارته
شبای جمعه همش به یادته
شب و روز نداره بیقراریام
مست اون چشای پر شرابته
هر جا رفتی تو بدون به یادتم
می میرم فدایی نگاهتم
تو رو از تموم قصه ی شبم
میارم بیرون میگم عاشقتم
نمیدونی لحظه ی نبودنت
شبا سخته قصه ی نبودنت
اگه خواستی که تموم بشه غمم
دیگه بس کن غصه ی نبودنت
واسه تشنگی من سراب نیار
واسه ه وشیاری من شراب نیار
تا بتونم سراپا نگات کنم
با تموم زبونا صدا کنم
تا بگم عاشقتم پیشم بمون
با ترانه ی دلت برام بخون
ماه آبی نور میده توی چشات
خال لبهات تموم ستارهات
کار این دل تمومه خوب میدونی
شاد شادم با ترانه میخونی
باز سحر اومد هنوز کنارتم
تا همیشه میدونی که یارتم
سعیدمطوری/مهرگان
از دفتر ترانه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلتان همیشه خرم باد
قلمتان جاودان