يکشنبه ۴ آذر
فریاد مستی شعری از صحبت پارکی ( صُبی )
از دفتر حریم عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۹ شماره ثبت ۵۲۲۸۹
بازدید : ۸۰۵ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
فریاد مستی
-------------
به خدایی
که بر گمشده ها
نقش زدو
ازمنظر عشق پنهان شد
--
به شب افروز
که
مهتاب دل تارم شد
--
به نفس های نسیمی
که از
شبنم لرزیدن شب
بیدار شد
--
هر کجا
درد و غمی بود
خدا را !
مدد کارم شد
--
واپسین
لرزش بیداری یاس
پشت خواب احساس
دیده ام گریان شد
--
عالم پدیده ها
به تن هرزه گیاه
خیره بر
آینه ی باران شد
--
اشک عشق
بی سبب آمد ز نسیم
دریا شد
--
مستی باد صبا
نغمه ای
از صهبا شد
.
.
.
نرم
نرمک
آمد ودست !
ازباغچه ی تنهایی شست
--
عاشقی پیشه و
دیوانه گری
کارم شد
--
عطر نوزاد نسیم
وقت لرزیدن برگ
روی یک
ساقه ی سبز!
--
اشک عشقی شدو
گل های امید
خیمه بر
ابر بهارانم شد
--
بهتر از این
چه بگویم :
به تو
ای همسفرم !
--
آن! طبیب همه دلهاست
که بیمارم شد
------------
صُبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.