جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
مدافعین حریم زینب
شاعر:رسول چهارمحالی
سبک:خورشیدی تابیدی ای شهید
........................
می میریم،در راهت،عمه جان(2)
.............................
من که مدافع شدم،از حرمت عمه جان
جان و سرم می دهم،بهر غمت عمه جان
ای تو گل کربلا،خواهر ارباب مان
شیعه دهد جان و سر،در ره ایمان مان
............................
دشمن دین خدا،کرده جسارت چرا
بر حرم امن تو،ای گل باغ ولا
داعش و تکفیریان،قصد جسارت کنند
شیعه بمیرد مگر،فکر اهانت کنند
.........................
خون حسین علی،در رگ ما شد روان
مردی و آزادگی،مذهب و آئین مان
ما همه سر داده ی ،مکتب ثارالهیم
هم ره آن رهبر و،پیرو روح الهیم
................................
شیر و به ما داده است،مادر و در روضه ها
اشک روان گشته شد،خود نمک روضه ها
با نفس روضه ها،روز و شب ما گذشت
پیرو دین خدا،همسفر زینبیم
...........................
مدافعیم از حرم،از حرم امن تو
خواهر شیر خدا،فاتح شام بلا
مدافعین حرم،ز نسل سلمان شدیم
عاشق دخت علی،دلبر زهرا شدیم
...........................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا ضامن آهو