جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
شهدای گمنام
شاعر:رسول چهارمحالی
................................
دوباره توی شهر ما،صدای ول وله می یاد
هر طرفی که بنگری،صدا و زمزمه می یاد
می گن دارن میان همه،عاشق های عشق علی
اونا که جون فدا کنند،به عشق زهرا و علی
...............................
صدای شهر پر سکوت،فقط صدای عاشقی
گوش بکنید داره می یاد،صدای عباس علی
کبوترای عاشق و ،از راه های دور می یارند
فدای مادرا بشم،دارن شهیدی می یارند
..........................
شهید گمنام السلام،ساقی بی نام السلام
ای قهرمان با وفا،حافظ قرآن السلام
شهید گمنام اومدی،با عطر ایمان اومدی
از سفر کرب و بلا،به خاک ایران اومدی
.............................
دوباره بوی کربلا،پیچیده توی شهر ما
بوی گل سرخ شهید،با بوی اسپند همه جا
بوی گلاب داره می یاد،درون کوچه ها بشید
مردم همه موج می زنند،به دور تابوت شهید
..............................
با قدم پاک شما،دلها شده کرب و بلا
سلامی می دم ببینید،به ساحت خون خدا
عشق حسین ابن علی،درون رگها می جوشه
اگر حسین حسین می گیم،از لطف اون مادرشه
.............................
خوش اومدی خوش اومدی،خسته نباشی پهلون
امنیت ای مملکت،وصله به ایثارت جون
تو رو به جون فاطمه،تو رو به جون مرتضی
دعا بکن برای ما،تو ای شهید،نور خدا
................................
خوش اومدی شهید دین،مدافع دین خدا
خون تو جاری شده است،به پای نخل شهدا
»ساقی«محزون و غمین،گریه کنان شهدا
چشم به راه تو بود،شهید ای عشق خدا
..............................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.