يکشنبه ۴ آذر
حقیقت محض شعری از تکتم آقابالازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۱:۳۶ شماره ثبت ۵۱۸۹۵
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر تکتم آقابالازاده
آخرین اشعار ناب تکتم آقابالازاده
|
نیمی از پنجره
باز
نیمی بسته
تو در کدام طرف ایستاده ای...؟
حقیقت
این احساس نا آشنا
زیر پوستین های آلوده به سم،
پنهان شده است.
سرگردانم
و پریشان از این که
قرینه ی کدام پنجره درست تر است؛
و راه بهشت در کدام نیمه
اشک هایم را پاک می کنم؛
نیمه ی پنجره را می بندم
و نور را
از چشمان پدر به اتاق می تابانم
و سلام می کنم
به آینه
که مادرم را زیبا نشان می دهد؛
و لگد کوب می کنم
پوستینی که مار دورش چنبره زده است.
مرثیه خوان هزار مرگ می شوم
از حقیقتی چون
فقر و ناداری
و به وسوسه ی فریب گندم شک می کنم
نجاتم بده ای آینه
و نشانم بده درون پوستین را
ای حقیقت محض.
.
#تکتم_آقابالازاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیا بود عزیزم