✳کهکشان
دلم میخواد...
آواز بخونم
شنگ باشم... ، لول ُ و ملول
می بینی ؟! اصلأ نمـــیشه...
تو شنگــــی ام ، مـــــــلول میشم
منو غم ، یکی بودیم
هیچ کسی با ما نبود
توی انــــــدوهِ زمین ؛ آیـــــنه ها زُل می زنن
مـــــنو بازی بگــــــــیرن
با عـــــد م یار شدم
به گرفتاری دل ، خوار شدم
تو منو
تنها نزار...
یه سیاهـــــــــی ؛ توی مرداب
شعرِ هیس ُ داده مهتاب
شنگ و منگولی میشم
تو دلم ،خونی میشم
بی طنین میرم تو خواب
بی امید ، ناجی میشم
مستی و راستی و میخام چکار...؟
وقتی که ...
من اومدم
فرشته ها پلاستیکی بودن
دیـــوهِ... دیبی شده بود
قـــارُ...قارِ كــــــــلاغا ، شنفته بود
خار و گُل؛ دیگه آشتی نبودن
اشکِ شــــــــــمع
دود شد از ؛ شرمِ نفسهای هوا
پروانه ، بریده بود
پـــــرسه میزد ،مــــیونِ آدما
قصّه ها ...
با عاشقای خونه شون
دیگه مــــحرم نبودن
بودُ
و
بود
هیچکی نبود
تا منو تو ، یکی بشیم
مثل یه سنگ صـــــــبور
روشـــــن از، چــــــــراغ دل
مثل یه ، رفیق دور...
بوی تلخ آسمون ، گریه میکرد
هرکه دلتنگ شده بود ؛ خنده میکرد
می نشست روی دلم ؛ مزّه میکرد
یه حصار آ هنی ، کرده بود
مــــا ه ُ ، تو گـــــور
یه پرندهٔ ملنگ
تو حیاط خونه ها ، جارو میکرد
جشن پرواز میگرفت
الکی ، هــــــــــورا میکرد
میدونی ؟
اینا همش ؛ قصه نبود
منو تو یکی بودیم ؛ اون قدیما
گم شدیم ، تو کُــــنج شب
یه ترانه...
جـــــــای من
واسه عاشــــقا بگـــو
ـ مـــــنو
تنهایی بــــــخون
⭐ح.گ.رزاس
۱۳۹۵/۸/۱۰تهران
غمگین و زیباست