دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دورمزِتو ای دلبرِ من حالْ٬خراباست
ازغصهیِهجرانِتواینسینهکباباست
آرامشِ من در سخنِ گَرمِ تو زیبـــاست
دنیاهمه٬بیعشقِ تولبــریزِ عذاب است
در قصـــر ٬ بنـــــوشم عسلِ ناب ٬ بدونت
درکامِمنهرجرعهیِآنسربِمذاباست
از دوریِ تــو ٬ ای همـــه یِ بـود و نبـــودم
چشممپُرِاَشکستودلمدرتَبوتاباست
در کلبهیِ عشقی که مهیــا شـــده بهرت
بیهُرمِنفسهایِتوبیرنگولعاباست
پُرباشد اگر ٬ جانِمناز ضربهیِصدتیغ
آندستِ نوازشگرِ تو مَرهمِ ناب است
گــر زَهـــرِ هـــــلاهل بدهی ٬ باز ٬ بنـــوشم
ازسویِتوچونمیرِسَدَممثلِشراباست
بر گلشـنِ زیبــــــا ننهـــــم پـــای ٬ کــه بی تو
ازمنظرِ حــامی چوبیابانو سراباست
عُمری بنشینم به هوایِ تو شب و روز
گرپیر شوَم٬باز دلم همچو شباب است
چونجلوهکُنَدرویِتودرصحنهیِچشمم
دیدارِتوای مونــسِ من عینِثواب است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.