شنبه ۳ آذر
غدیر شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر نینوا نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۵۰۳۴۶
بازدید : ۱۰۳۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
( غدیر )
شد دَهُم از سالِ هجرَت
بر محمّد حجِّ آخر
وَحی آمد ، شد بشارَت
فرصتی گشته میّسر
چون پیامی آمده از سویِ جانان
یک مکانی مُنتهی برکعبه باشد در مسیر
میکند ابلاغِ فرمان
در محلی نامِ آن باشد غَدیر
بر علی دنیاست عاشق
اِنس و جِن عاشق مَلائک
برده دل حتّی زِ خالق
اَنبیا شد حیدری مَسلَک یکا یک
دست او را بُرد بالا
من شما را بوده باشم گَر نَبی
هر که را هستم مولا
بعدِ من باشد مولایَت علی ع
نقطه عطفی از ولایت
باز شد یک بابِ دیگر
شیعه را عیدِ سعادت
چون علی گردیده رَهبر
حبیب رضایی رازلیقی
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
وزن
فاعلاتن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالیست