جمعه ۲ آذر
جزع شعری از علی یوسفی مداح
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ۰۱:۰۶ شماره ثبت ۵۰۲۴۰
بازدید : ۶۱۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی یوسفی مداح
|
دیگر در این جهنم جز با جَزَع نگَردم
تاوان خلد خرّم صبر است و من نکردم
شورش کنم به آزت کز تیغ جان گدازت
یا سر رسد به جایی یا خون خورَد به دردم
هر روز اگر بسوزم از چون تو نور و ناری
تا خود خلیل و یاری من در تنور بردم
با هر نفس که لرزان از تَنگِ دل برآید
چون برگ بیدِ در باد درگیر آه سردم
غرقم به نعمت اما از جان خوش ملولم
عمریست لحظه لحظه با عمر در نبردم
هر دم جهنمی شد برجسم و جان،جهانم
چون برجهد جهان هم اجریست جای هر دم
هر چند فقر مهرت در غربتم چنین کرد
لیکن به صد جفا هم از راه دل نگردم
علی یوسفی مداح
8شهریور1387
پارسینه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.