سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      شوق عشق

      شعری از

      فایزه ی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۵۰۱۲۳
        بازدید : ۴۳۷   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فایزه ی
      آخرین اشعار ناب فایزه ی

      همه ایام ز ذهنم شوری می بارد
      گردش افلاک بر دور سرم می ماند
      پیچک شوق به دور سر من می پیچد
      ناخدای دل من سوی دگر می راند
      گذرت یار به چشمم حضورست هنوز
      عطر یاس سر صبحست که جان می خواند
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۵:۳۸
      درود بانوی عزیزم خندانک
      شعربااحساسی است خندانک خندانک خندانک
      اما مشکلاتی هم دارد
      اول اینکه ابیاتش خیلی کمه وغزل لا اقل باید پنج بیت باشه
      وزنش هم اشکال داره
      وقافیه کردن بارد دربیت اول با بقیه ی بیتها درست نیست
      ومشکل دارد
      با مطالعه ی بیشتر قافیه وعروض این مشکلات کوچک حل میشه
      چون مشخصه استعدادتون خوبه
      شعر زیاد بخونید همه ی ما درابتدای راه اشعارمون ازاین دست مشکلات داشته این اصلن عیب نیست کم کم را می افتین
      موفق باشید ان شاالله خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      یاسررشیدپور
      دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ۰۰:۴۸
      درودتان باد بانو🌺🌺🌺🌺
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ۲۱:۲۳
      خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶
      سلام بانوی عزیز ادیب
      درودتان ماشاءالله جرعت سرودن غزل دارید
      خانه ات آباد درخت دانشتون پربار ان شاءالله
      آسمان قلبت آبی درپناه خدای مهربان باشید
      آمین خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0