جمعه ۲ آذر
امروز چه روز خوبیه... شعری از جلال مهدوی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۴۹۵۹۹
بازدید : ۷۰۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب جلال مهدوی
|
امروز چه روز خوبیه...
کودک همسایه هم
با سلامش
دنیا رو بهم داد
ساعت مچیِ سفید دستم
هی داره زنگ میزنه
شاید نبض دستام
اونو کوکش کرده
نمیدونم.
ولی روزِ خوبیه
تو چشمهای همه
برقِ محبت میزنه
همه لبخند میزنن
آسمون یه طور دیگه است...
باد بویِ
خاصی رو داره
انگاری عطرِ الهی رو داره
شایدم بویِ بهشت
خلاصه اینکه
همه چی رویاییه
یه روزِ خوب که احساس میکنم
خدا همین اطرافه
همین نزدیکی
شایدم لمس دستانِ خداست
که چهره ی هر رهگذری
از ذهنم
مثل یک فرشته ای
از نظرم می گذرد...
جلال مهدوی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.