جمعه ۲ آذر
از خودم بیرونم شعری از صابرخوشبین صفت
از دفتر از ته زندان نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۱۲ شماره ثبت ۴۹۴۶۵
بازدید : ۵۶۶ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب صابرخوشبین صفت
|
از خودم بیرونم
رد پای دل بی پنجره ام
گم شده است
و تو مابین من و خاطره سرگردانی
صابر خوشبین صفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.