پنجشنبه ۱ آذر
خانه ی بی خاطره شعری از صابرخوشبین صفت
از دفتر آواره در وطن نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۴۶ شماره ثبت ۸۲۲۰۵
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب صابرخوشبین صفت
|
کاش آن پنجره را باز کنی
تا که این مرغ ،
از این خانه ی بی خاطره پرواز کند .
"صابر خوشبین صفت"
21 بهمن 1398
..........................
گاهی دلم را می برم جایی که هستی
من می برم خود را به دنیایی که هستی
من میروم جایی که فصل خاطرات است
آنجا و آن جاهای زیبایی که هستی
صابر خوشبین صفت
11 فوریه 2020
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودها به الهه ی احساس بانو بافقی ارجمند شاعره ی توانا و زیبااندیش | |
|
سلام و درود و ارادت خدمت دوست شاعرم م . فریاد ممنون از شما و نگاه سبزتان | |
|
درودها بر شما جناب دهنوی ارجمند مقدمتان گلباران | |
|
سلام و درودها خدمت بانو حسینی گرامی که الحق زبان شعرشان ناب و زیبا است . پاینده باشید . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد