پنجشنبه ۱ آذر
غزل ناز تو شعری از صابرخوشبین صفت
از دفتر آواره در وطن نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ شماره ثبت ۸۲۶۳۱
بازدید : ۴۱۹ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب صابرخوشبین صفت
|
غزل ناز تو را پنجره باور دارد
یاد چشمان تو را خاطره از بر دارد
تو نباشی و کسی نیست که غمگین نشود
داغ این خانه غم سرو و صنوبر دارد
درد ما درد کمی نیست بزرگ است بزرگ
کاتب خانه ی ما داغ کبوتر دارد
بعد از این درد به دل رفته بگویید شما :
ای عزیزان دل پر غصه چه در سر دارد
صابر خوشبین صفت
اهواز : 16 دی 1398
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها خدمت شاعر شیرین سخن و توانا جناب : م فریاد عزیز ممنون از حضور و نگاه سبزتان | |
|
سلام و درودها خدمت بانو رجائی گرانقدر ممنون از لطف شما سال نوی شما هم مبارک باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.