جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهره براتی(شطحیات)
آخرین اشعار ناب زهره براتی(شطحیات)
|
میخواهم ذهنم را خالی کنم
...
خالی میکنم و فقط چند کلمه کف دستم را پر میکند:
الله..اکبر
...الله اکبر...
یاعلی. آذر 89.
پ.ن:هنوز هم پشت هیچستانم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.