سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر زهره براتی(شطحیات)
آخرین اشعار ناب زهره براتی(شطحیات)
|
تقدیم به استادی که حقیقتا حق زیادی به گردن جامعه ی ادبی مجازی دارند ولو با آموختن یه جمله..
و عذرخواهی میکنم چرا که به دلیل کم بودن سوادکلاسیکم و ضیق وقت و چون میدونستم سبک موردعلاقه تون بیشتر کلاسیکه چهارپاره ای رو که مربوط به چندروز پیشه تقدیم میکنم ..
استادترمک حالا بیاین شمع ها رو فوت کنین که دل ما برای خوردن کیک لک زده است ..
تولدتون مبارک ..با یه عالمه آرزوهای خوب خوب ..
دوباره صفحه یِ گیج و دوباره دلتنگی
برای دیدن رویت دلم چه لک زده است
شبیه تلخیِ پنج شنبه یِ جدایی ها
دوباره غصه وغم را به دل محک زده است ..
من و نگاهِ ترانه، نگاهِ سردِ غزل
به رویِ دفتر مشقم خطوطِ نامرئی
به گاه خواندن و فریاد و یک بغل لبخند
میانِ شهر ترانه به کوچه یِ فرعی ..
شبیه مسأله یا یک سوال تکراری
برای حل جوابش همیشه من گیرم
بیا و زخمه بزن روی خط خطی هایم
از این جهانِ پر از غم همیشه دلگیرم ..
بیا درون دلم تا به کوچه ای خلوت
به عشق و عاطفه گویی، کمی قدم بزنیم
جدا ز حرف و حدیثِ خیالِ پوشالی
نهادِ خانه یِ تقدیر دل، رقم بزنیم ..
دوباره صفحه یِ آخر .. دوباره رفتنِ تو
به قلبِ خسته دوباره تو پشت پا زده ای
جواب پرسش من را، غم جدایی را
دوباره که تو ندادی دوباره جا زده ای ..
یاعلی.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.