جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهره براتی(شطحیات)
آخرین اشعار ناب زهره براتی(شطحیات)
|
1)
چه ساده بود پیراهنم
گمان می کرد از تو فاصله بگیرد
قدیسه می شوم
حالا هرروز تنی و پیراهنی
که دیگر هیچ کدام
مرا به سامان نمی رسانند ..
2)
کاش
خلوت بودی
مانند تمام خیابان هایی ک به من ختم می شوند ..
یاعلی .
پ.ن:چو تخته پاره بر موج رها رها رها من !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.