جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
من يک دخترم...
اتش خورشيد
با شعله ي نگاه من
گرم مي شود!
اگر سر به زيرم
اگر صدايم بريده است
حيا، جامه تنم مي شود
من يک دخترم...
پر از شيطنت هاي عاشقي
مرد باشي يا نقاب محض!
وفاداري طينت من است!
زير لگدهاي تهمتي،
اگر که له مي شوم!
اگر چه با قضاوتي
شکسته مي شوم!
جان مي دهم،
ولي ،عهد نمي شکنم!
من يک دخترم...
سکوت مي کنم ولي
پا به پاي غم
به همه ترس ها ،
لبخند مي زنم
من يک دخترم...
هيس!
در اين جمله
کمي تامل لازم است!
پ.ن
دختراي مهربون دنيا ،روزتون مبارک.
ان شاالله روزهاتون پر از معجزه هاي خدا باشه.
مراقب خوبي هاتون باشيد.
(به شدت مريض بودم اون شعري که انتظار داشتم از خودم ،که بنويسم ،نشد! ،دختراي آسموني ،ببخشيد نشد قشنگ تر از اين براي نگاه قشنگتون بنويسم)
نوشته شده در تاريخ 13 مرداد 1395
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وفاداري طينت من است!
زير لگدهاي تهمتي،
اگر که له مي شوم!
اگر چه با قضاوتي
شکسته مي شوم!
جان مي دهم،
ولي ،عهد نمي شکنم!
درود دخترآسمونی
بسیارزیبا بود
من هم تبریک می گم تولدحضرت معصومه (س)
وروزدختررو به شما خواهرخوبم