سه شنبه ۲۹ آبان
در فکر تو غرق بودم شعری از نسیم پورعیسی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۱۱ شماره ثبت ۴۹۰۹۱
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب نسیم پورعیسی
|
در فکر تو غرق بودم .. که شدت وزش باد مرا به خودم آورد و باز خود را در هیاهو یافتم. کاش تمام نشود راهی که میروم تا سینمای منظره ها در کنار من نمایش داده شود و من غرق بشم در دریای ارامش تو که این شاید خودکشی خوشایندی است. کاش تن ام هم با من همراه می شد. مانند کسی می شوم که روح اش از بدن اش جدا می شود. روح به جلو می رود اما تن همانجا می ماند. مانند من .. که فکرم و قلبم به سوی تو میایم اما جسم لجبازی می کند و همانجا می ماند. تو به من شور شعر گفتن دادی. کاش میدانستی که برای تو می گویم. دلم میخواهد فریاد بزنم. که گوش کسانی که نمی شوند از کسانی که ادای شنیدن دارند شنوا تر است. چه سخت است که نمیدانی .. سخت و دردناک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در فکر تو غرق بودم ..
که شدت وزش باد
مرا به خودم آورد
و باز خود را در هیاهو یافتم.
کاش تمام نشود راهی که میروم
تا سینمای منظره ها
در کنار من نمایش داده شود
و من غرق بشم در دریای ارامش تو
که این شاید خودکشی خوشایندی است
. کاش تن ام هم با من همراه می شد.
مانند کسی می شوم که
روح اش از بدن اش جدا می شود.
روح به جلو می رود
اما تن همانجا می ماند.
مانند من .. که فکرم و قلبم به سوی تو میایم
اما جسم لجبازی می کند
و همانجا می ماند.
تو به من شور شعر گفتن دادی.
کاش میدانستی که برای تو می گویم.
دلم میخواهد فریاد بزنم
که گوش کسانی که نمی شوند
از کسانی که ادای شنیدن دارند شنوا تر است.
چه سخت است که نمیدانی ..
سخت و دردناک !
درود خواهرخوبم
زیبا وبااحساس بود
اما اگر به عنوان یک شعر سپید
تصویرسازیهایش بیشتر میشد بهتربود چون
بیشتربه دلنوشته می زنه
درضمن شعرتون نامرتب بود که براتون با اجازه درستش کردم
فکر کنم با تبلت یاموبایل ارسالش کردید که اینجوری شده
برای اینکه تکرارنشه این مشکل درهنگام ارسال شعر با تبلت یاموبایل باید گزینه ی ارسال با تبلت را که بالای کادرارسال شعرهست راتیک بزنید حتمن
موفق باشید