جمعه ۲ آذر
استغاثه... شعری از علی صادقی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۰۸ شماره ثبت ۴۸۹۷۷
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
بتابان آفتابِ رُخ ٬ ز شرقِ انتظار
به چشمانی که در شبهای ِهجران گشت تار
شبستانِ زمین را طلعتِ سیما ببخش
حجاب ِغیبت از رو با طلوعی زن کنار
نگاهی نوش ما بنما ز جامِ التفات
که اشک ِشوق بنشیند به سیمای خُمار
الا صاحب به فُرقت بس توانم کاستی
دوتا شد قامت رعنا از این سنگینِ بار
نسیمی خوش ز شهلا نرگست پیچیده لیک
گریبانم گلاویز است در گلشن به خار
خُروشان از فلق نور ظهورت ارزوست
به هر آدینه تا تنگ ِغروبی بردبار
غریبان جمع مشتاق وبه امُیّدِ وصال
زکویی رو به سویت دسته دسته رهسپار
طلب کن صادقا با استغاثه حُجَّتت
یقینا خواهد آمد٬ زانکه باشی خواستار
یا صاحب الزمان...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبزرگوار