جمعه ۲ آذر
دیدار شعری از جلیل سرچاهی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۴۸۹۷۰
بازدید : ۸۸۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب جلیل سرچاهی
|
دوش تو را دیدم,عاشق کش و گیسو به دوش/
وز هرم عشقت, این دلم آمد به جوش
ابرو کمند و لب چو قند و خود لوند/
وز عشوه ات,صاحبدلان بی دل شوند
تو طناز و تنت ناز و رخت عاشق نواز/
مژگان سیاه و قد بلند, چون سرو ناز
هر که را با یک اشاره, از خودش بی خود کنی/
خود که مستی, باده و پیمانه هم از خود کنی
با دیدنت, عنان دادم از این کف برون/
چو آیی, شوق و شوری آید از این دف برون
از عطر تو مستانه تر از مستان شدم /
رسوا در این محفل و هر داستان شدم
حال زیبا, این بار هم تفقدی زیبا بزن/
وز گوشه ی چشمی, تفعلی بر ما بزن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرتان چون مخیل و عاطفی است شعر خوبی می شود اگر مشکلات وزنی را که کم هم نیستند در آن اصلاح کنی و چون حد اقل مثنوی سیزده بیت است تعداد ابیات را اضافه کنی تا یک شعر بینقص شود شما که علاقه به شعر کلاسیک دارید بهتر آن است کتاب عروض و قافیه سال چهارم انسانی را یاد بگیرید
برایتان موفقیت و بهروزی آرزو می کنم
با مهر بسیار