يکشنبه ۴ آذر
تقدیمی 2 شعری از زهره براتی(شطحیات)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ شهريور ۱۳۹۰ ۰۳:۱۵ شماره ثبت ۴۸۷۷
بازدید : ۹۱۸ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر زهره براتی(شطحیات)
آخرین اشعار ناب زهره براتی(شطحیات)
|
و دگر افسوس نمیدانم من
بر کدامین قبله
پی یک شاخه ی امید کرده ام من سجده
پشت دیوار شقایق ها ایستاده ام
به افسون رازگل سهراب می اندیشم
و به پنجره ی شباهنگام فریدون مینگرم
و در این اوج بلند
در این خاموشی سرد
آدمک ها را مینگرم
و به تقلای شباهنگام و طلوع سحرش میخندم
ولی افسوس که دیوار اتاقم بتنی ست
و صدای هیاهوی آدمک ها
روح و احساس صدایم برده
و در این دیر هنگام
دگر خاموش و تمام..
یاعلی.
پ.ن:خیال روی تو در هر طریق همره ماست.
سلام و عرض ادب برشما دوستان.. شطحیات.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.