جمعه ۲ آذر
پیِ تعبیرِ یه خوابم ... شعری از رونیا گلیان
از دفتر فصل تولد ... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۰ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۴۸۲۸
بازدید : ۱۶۴۵ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب رونیا گلیان
|
بذار تا همیشه باشم ، توی لحظه های ساده ت
نمی خوام یه روز نبودن واسمون بشه یه عادت
نمی خوام توشعرو قصه ت یه صدای بی نفس شم
یا برای با تو بودن ، واسه موندنت قفس شم
اینکه از تو دورِ دستام اما قلب من صبوره
واسه حسیه که با تو ، لحظه لحظه در عبوره
اگه بیقرار محضم ، اگه دلتنگ حضورم
پیِ تعبیرِ یه خوابم ، فکر لحظه های دورم
فکر اون لحظه که با تو ،فاصله یه سایه میشه
عمرِ حسرت من و تو، قد یه ثانیه میشه
که اگه غربت و دوری واسمون بهونه باشه
مگه میشه تو دلامون شعر عاشقونه جا شه؟
می دونم ! فاصله دردِ ، یه عذاب بی تحمل
ولی امتحان ساده س، واسه لحظه ای تامل
اینکه تا کجای دنیا با تو موندنی ترینم
یا که هر کجای راهم توی خاطره ت همینم
اگه بیقرار محضم ، اگه دلتنگ حضورم
پیِ تعبیرِ یه خوابم ، فکر لحظه های دورم
فکر اون لحظه که با تو ، فاصله یه سایه باشه
عمر حسرت من و تو، قد یه ثانیه باشه...
رونیا گلیان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.