حجمِ صدای تو!
دخترِخفته را
می پراند از خوابِ طراحیِ " رامبراند"
وقلم مویِ مژگانت!
ژرف و متین
سلب شده از تنفسی لغزنده
معصومیتِب عاشقانه ی طرح را بالا می برد
و در مسیرِ لغزندگی
آهنگی پر طنین
با ضربه هایِ محکم
تجسمِ سه بعدیِ لحظه هامان را می سازد...
حالا حتی
تصورِ خطوطِ آغشته به آب مرکب
کاغذِ کاهی را غلیظ می کند
وثانیه ها به دلخواه
میانِ آهنگهای پر هیاهو
خطوطِ چهره ی ما ن را چنگ می زند...
با یک آهنگِ مهیج
در مسیرِ حرکتِ دستها...
اعظم گلیان ( ماهور )